Szukaj na tym blogu

sobota, 13 czerwca 2020

                                 W drogę czas...

Nadeszło lato - można zaryzykować to stwierdzenie...Burzowe i deszczowe dni, nawałnice - może wreszcie mamy za sobą? Temperatury letnie, choć "niebezpieczne" z powodu wzmiankowanych zjawisk, które mogą nas spotkać gdzieś na odludziu. Ryzykujemy, bo tylko to nam pozostaje...Nie wspomniałem w ostatnim czasie o tym, kiedy na chwilę zboczyłem na zarośniętą ścieżkę, którą
często przemierzałem - to normalka w świecie przyrody. Ale jest też "nowość. Na innej "ścieżce, a raczej dróżce, po której mógłby już przemieścić się wóz drabiniasty, stanęła tablica z napisem: "Uwaga niedźwiedzie>" Przyznam, że ciekawe, choć żadne zaskoczenie. Czyżby misie opanowały tereny, które do tej pory były domeną człowieka? Zawsze mam na uwadze ewentualne spotkanie, choć nie chciał bym tego - po prostu już nie żyję...(?) I wcale nie ukrywam, że boję się tego! Ale wystarczy taką tablicę zostawić gdzieś w tyle za sobą i iść dalej do celu lub bez celu, bo i tak się też zdarza...
Póki co, mam "wylądować" w Komańczy, a co dalej - zobaczy się. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
                                                  P  a  p  k  i  n                                                                          

3 komentarze:

  1. Radziłbym Tobie nie chojraczyc, jeśli Ci życie miłe, bo jak sam dobrze wiesz z niedźwiedziami nie ma żartów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mnie nie zjadło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież żartowałem, ale tak na serio gdyby coś Ciebie zjadło to Byś mi nie odpowiedział, no nie?

      Usuń