Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 czerwca 2020

                      L  u  ź  n  y   t  y  d  z  i  e  ń...

Przysiądź się do mnie i do mojego 'kółeczka." Opowiedz coś o sobie, o swoich spostrzeżeniach, smutku lub radości, spojrzeniach na otaczające się wokół Ciebie wydarzeniach. Powiedz, jak masz na imię i kim jesteś, abym i ja dowiedział się, kto odwiedza mojego bloga, a zarazem ten mój "pokój zwierzeń." Dlaczego pytam? Pytam dlatego, że wielu mnie czyta - pokazuje to licznik, ale namacalnych "odwiedzin" jest znacznie mniej...Jeśli Cię znam, to dobrze, jeśli nie - przepraszam, nic tu bowiem nie jest obowiązujące. Powiedz cokolwiek chcesz powiedzieć, odnieść się do treści danego zagadnienia, które w danej chwili prezentuję. Będzie to forma poznania Ciebie  jakby na nowo. Zapraszam i pozdrawiam życząc udanego tygodnia.

                                               P   a   p   k   i   n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz