Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 czerwca 2023

                                               Kim  trzeba  być...?

Mógłbym sprawę pozostawić bez komentarza...Mógłbym, ale nie można tolerować wybryków  ludzi nieodpowiedzialnych....Wczorajszej niedzieli spotkałem się  ze zjawiskiem totalnej nienawiści w wydaniu osoby mieniącej się katoliczką. Tak, bo była to sfrustrowana kobieta, która w furii złośliwości  skierowała  do mnie  słowa: "ty gnoju," tylko dlatego, że w swojej słabości nic innego z jej ust wyjść nie mogło, chyba, że coś gorszego i tylko dlatego, że moje zdanie i pogląd, są zgoła odmienne od słowa tej pani. Rozmawiałem na ulicy z przypadkową osobą, gdy pod moim adresem padały słowa podlegające użycia siły. Ze słów tej pani wynikało, że "nie mam prawa  tu  (do Kościoła) przychodzić, bo jeśli raz jeszcze się pojawię, Ona nakopie mi do d...."  Fakt, pozostawił bym sprawę bez komentarza, ale zachowanie tej osoby, która chwile wcześniej przyjmowała Komunię Świętą, by po chwili ziajać nienawiścią...." w dodatku przy cichym "wsparciu" stojącej  obok osoby w sutannie...."Człowiek mądry broni swojej słuszności spokojnie i bez gniewu. Głupiec broni jej wrzaskiem. Gdy jej nie ma  - sypie obelgami."  I niech to będzie puentą tej sprawy.
Pozdrawiam.
                                                                                 P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz