Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 października 2024

 

                                           "Ofensywa"  grzybów...

Człowiek czasem jest "głupi...." I po co mi to było?  Czy nie wystarczyło mi tej odrobiny, którą nazbierałem wcześniej?  Ale nie - musiało mnie ponieść, bo to, co dzieje się w lesie w tym roku jest wielkim dla mnie zdziwieniem. Wysyp grzybów jest wielki. I tak mnie skusiło, aby wczorajszą sobotę spędzić w lesie i taki oto jest tego skutek.
Byłem zmuszony pożyczyć drugą suszarkę, bo nie byłbym w stanie szybko wysuszyć takiej ilości leśnego runa. Będzie tego sporo na całą zimę.
Teraz pobawię się dla zabicia czasu.
Życzę udanej niedzieli i nadchodzącego tygodnia. Pozdrawiam.

                                                                               P   a   p   k   i   n


1 komentarz:

  1. Wow 🤩 Niezłe zbiory, super 👍
    Życzę smacznego i pozdrawiam 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń