Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 marca 2023

 

                                            Ś w i a t   c i s z y....

Bywają takie dni, jak dzisiejszy...kiedy otacza mnie cisza....Patrzę zza firanki okna na świat skuty mrozem i od samego patrzenia robi się zimno. Od rana sypie śnieg, a już myślałem, że wiosna nadchodzi, o której marzyło mi się w jednym z poprzednich notek... Wyszedłem na ulicę i z zachwytem patrzę na mijających mnie przechodniów - ludzi opatulonych  jakby  wrócili z...Syberii. Powietrze rześkie, jakby stało w miejscu, zatrzymane w biegu przez zimno, które zawisło nad dachami domów...W takim świecie ciszy czuję się jak najbardziej na miejscu. Czas spowalnia - nie ma się gdzie śpieszyć....A może tak herbatkę zaparzyć? Spoglądam na dno kubka - jak wróżbita  wróżący z herbacianych fusów próbuję coś w nich dostrzec...I nie wiem - myśli mi się plączą ospale wokół głowy. Próbuję je chwycić i nawinąć na szpulkę słów. Umykają - niech sobie płyną, bo chyba dziś nic lepszego nie wymyślę.
Miłego dnia życzę. Pozdrawiam.
                                                                                P  a  p  k  i  n  

2 komentarze:

  1. Dzień dobry Staszku 😃 Tu na północy Polski też dziś padał śnieg.
    Nie jest zimno, ale jest rześkie powietrze. Miłego dnia życzę ❄️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne jak wszędzie. Pozdrawiam życząc miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń