Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 listopada 2020

 Zbuntowałem się (totalnie)....

Tak bardzo chciałbym napisać coś zabawnego, optymistycznego, ale wydarzenia w moim kraju skutecznie wybijają mi z głowy wszelkie myśli w pozytywnym sensie. Bo ciągle zadaje sobie pytanie "co dzieje się z naszą Ojczyzną...Do cholery! Ja chcę wiedzieć, że politycy, że rządzący są normalnymi ludźmi. Można się porządnie zrzygać z tego co wyprawia się w kraju, gdy patrzę na te chciwe, pazerne i zwulgaryzowane dzieciaki na ulicach. Zabierałem już głos na ten temat, ale to co mnie bulwersuje, o czym teraz się dowiaduję - wywołuje we mnie chorobliwą złość. Niech szlag trafi tych, którzy nie potrafią rozwiązać problem raz a dobrze i stanowczo...Rozwydrzone dziewice, aby nie użyć dosadniejszego określenia, wulgarne dzieciaki urządzające burdy na ulicach (walczą o lepszą przyszłość) - jak określiła to moja wnuczka (lat 16), zakłócające porządek publiczny, znieważające miejsca kultu religijnego...i to wszystko ma być okay? Tak - buntuję się nie tylko z tego powodu. Bo to co najbardziej bulwersuje, to zachowania osób, które do tej pory mieniły się przyjaciółmi, a co ważne - najbliższymi z rodziny. Bo jak dowiaduję się, że matka (moja córka) daje przyzwolenie na uczestniczenie w tych burdach swojej córce (wnuczce), namaszcza ją, a mnie zwraca uwagę, że się wtrącam, to jak mam się zachować? Kiedy moja bratanica udostępnia filmik na Fb z przemarszu rozhisteryzowanej młodzieży używającej wulgaryzmów, podpisuje filmik słowami BRAWO! Trudno być bezczynnym, kiedy osoba z rodziny mająca 78 lat popiera aborcję. To dlaczego wcześniej nie wyskrobała swojej  dwójki dzieci - dziś już dorosłych mających własne rodziny? Moja rozmowa z wnuczka trwała bardzo krótko. Próbowałem wytłumaczyć co oznacza ta ich "walka o lepszą przyszłość," na którą powołuje się 16-latka nie znająca życia. "Plujesz na PiS, trzymając nos w książkach i kajetach od którego Twoja matka bierze pieniądze na Ciebie (nie mylić z ze zdrową krytyką). Przyjdzie PO z Lewakami i Polska będzie krainą moczem i gównem płynąca, a Ty zarabiać będziesz 3,5 zł/h. Znowu będą Polakom z powodu biedy zabierali dzieci, tylko że tym razem oddadzą je pederastom, Ty natomiast będziesz biła brawo, kiedy uchwalą ustawę, która pozwoli dokonać eutanazji Twoich rodziców..."Walczysz" o to, aby jak było w latach 2005-2015 zagraniczne firmy wyprowadziły z Polski 540 mld złotych, mafia Vatowska wyprowadziła z budżetu państwa ponad 210 mld złotych. Znowu zmarnowanych zostaną miliardy, których nie da się policzyć. Jesteście manipulowane przez cwaniaków i zdrajców Ojczyzny. To, że Polska jeszcze jakoś funkcjonuje to jakiś cud! Mogę się nie zgadzać z tym rządem w wielu kwestiach, ale jest to rząd, który przynajmniej próbuje coś dla nas wszystkich zrobić. Pomyśl, jak bogatym krajem moglibyśmy być, gdyby nie ci złodzieje z PO i PSL-u, którzy dziś mają tyle do powiedzenia, a którzy okradali nas przez osiem lat swoich rządów. Dziś do nich dołączają potomkowie zdrajców komunistycznych..." Konsekwencja mojej rozmowy z wnuczka było oskarżenie mnie nazwanie jej "dziwką" - słowem użytym w innej konfiguracji określenia. Ona nie rozumie, że przez osiem lat ci, którzy dziś tak plują na nasz kraj, kradli, likwidowali szpitale, zlikwidowali 1146 szkół, żłobków, przedszkoli, zwolnili z pracy 47 tysięcy nauczycieli, sprzedawali leki za granicę, a teraz udają świętych, ci POsrani bandyci. Najwyższy czas, aby takim błaznom, jak ten pachołek o wyglądzie Lenina zajął się wreszcie sejm i cofną mandat osła...Bo ta wieża Babel jaka jest dziś Bruksela jeszcze runie, bo Polska nie będzie lennem. Postawimy ponad Unię własne prawa SUWERENNE! 
Niestety, Ci moi (nie)przyjaciele tego nie rozumieją. Czy czuję się przez to "samotnym"? Nie sądzę - przynajmniej moja okrężnica powoli zacznie się regenerować, choć do całkowitego spokoju chyba jeszcze daleko. Musze pojechać do jakiejś puszczy, aby nic nie widzieć, nie słyszeć i oczywiście mieć wszystko w d...pie!
Pozdrawiam.
                                                                       P  a  p  k  i  n  

1 komentarz:

  1. To jest w sumie bardzo pozytywny post. Bo jednak Twoje dzieci walczą i jest nadzieja, chociaż dzięki rozdawnictwu obecnego nierządu Polska ma teraz dług, który będą spłacali jeszcze ich wnuki. Jeśli ludzie pracujący ocalają część swoich podatków zgłaszając się po 500+ nie mogę im nie przyklasnąć - swego czasu zachęcałam do składania podań wszystkich moich znajomych, aby ta kasa wyrwana jako kiełbasa wyborcza nie spływała tylko do życiowych niedojd, które będą nogły się śmiać w twarz ludziom pracującym. Liczę na pozytywne zmiany mając nadzieję, że ostatni bunt kobiet i faszystom zaszkodzi, bo to największe zagrożenie dla naszego kraju. Posdrawiam.

    OdpowiedzUsuń