Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 lipca 2022

 

                                  H  i  s  t  o  r  i  a....

3 Maja, Konstytucja, Matejko, Rejtan, zabory, Kraków....Historia, czyli moje skojarzenia wykreowane przez moją Mamę i rodzinę...Właściwie nigdy nie musiałem uczyć się historii, bo uczyła mnie Mama i Dziadkowie, ale też znajomi rodziny w zwykłych kontaktach i rozmowach. Każda taka rozmowa, pogadanka zawierała elementy z  przedmiotu, który w szkole nazywa się historią. Więc uczyłem się mimo woli, ale też moja wrodzona ciekawość zmuszała do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi. Nauka nie poszła w las i mimo ery komunizmu i wszystkim co z nim związane - teraz tworzy trwałe wartości. Ta wiedza cały czas tkwi gdzieś tam w moim umyśle i jestem przekonany, że pozwoli mi jeszcze teraz przekazywać tę wiedzę innym jeśli tego zechcą....
Życzę dobrej nocy. Pozdrawiam.
                                                                 P a p k i n  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz