Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 lipca 2022

 

                        Jak mam sobie z tym radzić....?

Dzisiaj mam na "tapecie"kwestię wynoszenia się i zarozumialstwa. Nie wiem, jak się do tego zabrać, bo ja nie uważam się za człowieka, który jest zarozumiały. Więc może przyda się rozmowa i wysłuchanie racji drugiej strony? Ja sam sadzę, że się nie wymądrzam, ale temat w ostatnim czasie rozpala do czerwoności. Coś takiego może kogoś urażać i nawet o tym nie wiemy. Żyję na codzień w takich "układach," gdzie właściwie takie zachowania są normą. Takiego świata nie akceptuję i uważam za zły. Podobnie traktuję to, co dotyka mnie w związku z wydarzeniem, który nie tylko mnie, ale wiele osób z mojego otoczenia. Próbuję rozważać w sposób merytoryczny, bez zbędnych emocji - nie udaje się! Słyszę tylko przykre dla mnie inwektywy. A ja nie chcę zmienić się na gorszego i zniżać do poziomu. który do mnie nie pasuje...Pozdrawiam.

                                                         P  a  p  k  i  n 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz