Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 grudnia 2023

 

                                        Szanowni Państwo...

Zapewne czarna czcionka z życzeniami Świat Bożego Narodzenia , rzuciła się w oczy każdemu, kto otworzył stronę mojego bloga. Obok pewnych spraw nie można przejść obojętnie, podobnie było w tym przypadku....Bo nie tylko mnie, ale zapewne milionom  ludzi odebrano najpiękniejsze nasze Święta, pogrążając w "ciemności i mroku"  przez zgraję nienawistnych i obcych Polsce ludzi...
Zawsze Polska wolna będzie, my jej nie oddamy,
Skarb Ojczyzny w naszych sercach, najpiękniejsze co mamy.
Nie podzielą nas zaborcy, nie sprzedadzą dranie,
my jak skała biel i czerwień - Polska się ostanie!
                                            **
Ale pośród wielu refleksji, które nawiedzały moją świadomość, pośród tej "ciemnej nocy," jaką przyszło nam przeżywać, jest jedna pozytywna i ciesząca. To prezent, jaki otrzymałem od mojej kochanej wnuczki - prezent w postaci 
książki. Oglądałem film pod tym samym tytułem, ale książka oddaje coś więcej niż ekran telewizora lub kina. Jest w niej głębia  tego ówczesnego życia , które opisuje autorka. Moja wnuczko - bardzo dziękuje...Moja radość jest o tyle większa, że otrzymałem prezent od osoby,  która zawsze była  i jest dla mnie kimś, którą szanuję. Nosiłem ją na rękach od chwili, kiedy ujrzała ten świat i przez wszystkie lata staram się ją wspierać na tyle, ile mogę i potrafię. Dziś to już piękna, młoda kobietka i dziękuję Panu Bogu, że mogłem doczekać tych chwil i czasu, gdy mogę cieszyć się wnuczką na codzień... Jeszcze jedna znamienna informacja. W ciągu zaledwie jednego dnia, oglądalność mojego bloga wzrosła o tysiąc osób. Jestem tym faktem bardzo mile zaskoczony. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. 
Pozdrawiam wszystkich moich przyjaciół i znajomych, również tych z bloga.

                                                                              P   a   p   k   i   n




                                              

2 komentarze:

  1. Miliony nie dałyby sobie niczego odebrać. Te miliony są jedynie faktem medialnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Staszku🙂 Bardzo dobry prezent dostałeś od wnuczki. Dewajtis- stary dąb, symbol wieczności. Książka to jest bardzo dobry wybór na prezent, wnuczka wie co ty lubisz. Zdrowia i szczęśliwego Nowego Roku 2024 dla Ciebie I Twojej Rodziny 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń