Szukaj na tym blogu

piątek, 16 grudnia 2016

Już za siedem dni Wigilia...

Idą święta wielkim krokiem,
pachnie drzewko w Twoim domu,
patrzysz na nie ciepłym wzrokiem
i życzenia złożysz komuś....
                                                   Bóg się rodzi dla nas wszystkich,
                                                   stajnia płacze tak ukradkiem,
                                                   znów odwiedzisz swoich bliskich
                                                   i podzielisz się opłatkiem....


Jesteśmy coraz bliżej Świąt Bożego Narodzenia. Dni tak szybko biegną, że nawet czasu wiele nie ma na wykonanie wszystkich prac domowych. Wkrótce trzeba będzie choinkę przystroić, a ja dopiero kończę pozostałe elementy, ale zdążę na pewno... Już za siedem
dni licząc od jutra, usiądę w świątecznym nastroju, w ciszy własnego sumienia i będę przeżywał ten radosny czas wesołej nowiny. Za siedem dni karp przemówi ludzkim głosem....
 

A dzisiaj zaśpiewam  sobie swoją piosenkę:
                                             To nic, że te Święta spędzę sam,
                                              to nic, że nie wiele z tego mam,
                                              to nic, że kolęda pod choinką 
                                              zabrzmi ciszej - 
                                              nawet dobrze, bo nikt tego nie usłyszy.
                               Bo ja w sercu też mam dzisiaj pocieszenie
                               i w tej ciszy rozśpiewanej mam widzenie,
                               że choć jestem sam w te Święta z samym sobą,
                              złe niemoce nigdy mnie nie zmogą.
                                             Nawet dobrze - 
                                             raz już byłem w takiej chatce,
                                             pośród śniegu, mrozu, zawieruchy,
                                             wtedy też tam byłem w samotności,
                                            tak i teraz radość w moim sercu gości....
                              To nic, że te Święta spędzę sam,
                               mimo wszystko radość z tego mam...
                                                                (6 grudnia 2016)

                                                                P  a  p  k  i  n 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz