Szukaj na tym blogu

piątek, 2 lipca 2021

 


                                       Czas wędrówek...

Dla mnie także nastał czas wędrowania. Tym razem chcę odwiedzić miejsce z przed kilku lat...Jestem po części przygotowany, choć do wyjazdu mam troszkę czasu. Jest to podyktowane sprawami, które chciałbym załatwić, aby mieć spokojną głowę. Ale potem....?
"W słoneczną sobotę - letnim weekendzie.
wyruszę w plener, usiądę na grzędzie,
będę słuchał, jak ptaki śpiewają swoje trele,
będzie wesoło wokół, a Papkin się śmieje.
Natura skąpić nie będzie  pięknego widoku,
uśmiecha się wszystko, nawet łezka w oku.
zielono, wesoło jest dzisiaj na świecie,
podziwiam naturę obsypaną kwieciem.
Usiądę, popatrzę na świat dookoła
i wszystko mnie cieszy - hej natura woła,
najlepiej poza domem, tak to przecież bywa,
tutaj wśród przyrody, siły swe odmieniam.
I siedział tak będę, aż do wieczora,
do momentu kiedy, sen mnie nie zawoła.
Usnę błogim spokojem z uśmiechem na twarzy,
śnił będę o jutrze, co mi sie przydarzy...?"

Mnóstwo cudownych przeżyć wakacyjnych życzę wszystkim i sobie samemu. Spokojnego wypoczynku, zdrowia i samych wspaniałości.
Pozdrawiam.
                                               P   a   p   k   i   n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz