Szukaj na tym blogu

piątek, 7 czerwca 2024

 
                                          C z e r w i e c...

Nasłuchałem się sporo opinii  na temat miesiąca czerwca, że jest to najpiękniejszy miesiąc w roku.  I można byłoby polemizować, bo każdy wypowiadający miałby rację (?)  Dla mnie nie musi być to prawda.  Dlaczego?  Bo jest to miesiąc moich urodzin, więc wiadomo - miesiąc ten  daje wiele do myślenia. Prawdą jest, że czas upływa niezależnie od 
tego, jaki mamy w tym momencie miesiąc... Ale ja także mam swój ulubiony miesiąc - jest to maj, jak dla mnie najpiękniejszym jest miesiącem pod każdym względem. I można byłoby wielu użyć słów na określenie  miesiąca maja.... Wracając do czerwca, to może powinniśmy się cieszyć, bo już za kilka dni  zaczną nam  one ubywać i tak ku jesieni i....zimy.
Udanego wypoczynku, zdrowia i pogody ducha życzę. Bo jak mówią - mamy piąteczek, czyli koniec wysiłku w pracy.
Pozdrawiam.
                                                                                    P   a   p   k   i   n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz