Szukaj na tym blogu

środa, 25 września 2024

 

                                                Kolejny wyjazd...

I znowu wyjeżdżam  w kolejną podróż (będę również tam, które wskazuje zdjęcie), odwiedzę także Przemyśl i Sośnicę, która jest na trasie mojego przejazdu. Tam właśnie spotkam się z kolegą , a zarazem sąsiadem z dzieciństwa i lat młodzieńczych. Będę również w Bieszczadach, po Solinie wpadnę do Ustrzyk Górnych . Nie będę myślał o dniu dzisiejszym i nie będę szukał przygód. Ten wyjazd  jest już jesienny, dla "rozprostowania " przed kolejną zimą, bo może wybiorę się na narty...?  Chwilę mnie nie będzie, ale kiedy wrócę, znowu się odezwę.
Zostańcie w zdrowiu. Życzę pogody ducha i tej za oknami. Niech nam sprzyja w te jesienne dni. Pozdrawiam i do usłyszenia.
                                                                                                P  a  p  k  i  n

2 komentarze:

  1. Witam Cię Staszku 😃 Życzę Ci przyjemnej i spokojnej podróży i bezpiecznego powrotu do domu😀Przesyłam pozdrowienia z północy 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu. Właśnie wróciłem, nawet śnieg mnie troszke popruszył. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń