Szukaj na tym blogu

środa, 16 sierpnia 2017

            Znów popadłem w nostalgię...

Szanowna Pani - "Siło wyższa..."
Zwracam się do Pani z prośbą natury osobistej. Chciałbym prosić Panią o zwrócenie mi mojego dawnego życia - tego z przed lat oraz wszystkich zdarzeń, okoliczności, dni, humorów, nastrojów...Wszystkiego, co było moje, co było prawidłowe i takie, jakie chciałbym żeby było. Proszę zwrócić mi mój świat z moją kochaną żoną - moją kochaną dziewczyną, że nie wspomnę o innych ludziach z tamtych czasów. Proszę mi zwrócić Szanowna Pani świat mojego dzieciństwa, beztroski i kolorowy... Prośbę swoją motywuję tym, że obecny stan bycia zdecydowanie mi nie odpowiada, bo po prostu sobie z nim nie radzę. Obecne czasy nie są moimi - to świat cynizmu i obłudy, zakłamania i nienawiści. Ja w takim świecie nie potrafię egzystować. Dlatego często uciekam gdzieś przed siebie, aby być sobą, niezależny od otaczającego mnie świata. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z góry bardzo dziękuję...
PS.
"Wsiąść do pociągu byle jakiego..." I właśnie chcę to zrobić, a największą atrakcją jest ta wielka niewiadoma - stacja końcowa tego pociągu. Gdzie się zatrzyma - nie wiem i to jest intrygujące. A więc w drogę...
Pozdrawiam.
                                                 P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz