Szukaj na tym blogu

sobota, 13 lipca 2019

                               Mokry weekend...

Deszczowa pokrzyżowała mi plany. Przygotowywałem się pojechać nad jezioro pamiątkowskie, pobyć na miejscowej plaży...wyszły z tego nici z powodu deszczu - rozpadało się i jest nieciekawie. Ale nie narzekam na "złą" pogodę, bo czy słońce, czy deszcz, nie zmienia to mojego podejścia do tematu. Nie mniej troszkę żałuję, bo albo pozostanę w domu, albo znajdę inne zajęcie. Siedzenie w domu mi nie służy i mam nadzieję, że to tylko przejściowa przerwa i będę mógł zrealizować swoje plany. Życzę więc udanego weekendu bez względu na pogodę. Taka odmiana i odejście od ostatnich upałów dobrze zrobi nam wszystkim. Wszystkiego dobrego - pozdrawiam.
                                                                         P  a  p  k  i  n

1 komentarz:

  1. No a co ja mam powiedzieć, Ty to chociaż możesz się przemieszczać.

    OdpowiedzUsuń