Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 maja 2024

 

                                                              Kolejne nic nieróbstwo...  

Jak to nam dobrze....Mamy kolejny w tym miesiącu  tak długi wolny czas dla siebie. Dzisiejsze Boże Ciało, to początek  długiego wypoczynku dla intensywnie pracujących na co dzień. Dla takich jak ja, to raczej kolejny okres zahamowania  tego, co sobie wcześniej zaplanowałem.  Ale nie narzekam, bo właśnie w tym  czasie przypadają moje urodziny , które od wielu już lat spędzam poza domem. W tym roku rozważałem kilka miejsc pobytu, tych bliżej i tych dalszych, może nawet dalekich, ale póki co nie zdecydowałem, gdzie się udam - rozważę tę sprawę w ostatniej chwili.   
A skoro pięknie świeci słońce, pogoda dopisuje, to nic, jak tylko udać się na łono natury, czego sobie i wszystkim innym szczerze życzę.
Udanego wypoczynku. Pozdrawiam.
                                                                    P  a  p  k  i  n
                           

2 komentarze:

  1. Z okazji Urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia i wszelkiej pomyślności 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu. Dziękuję również wszystkim, którzy przesłali mi życzenia z okazji urodzin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń