Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 stycznia 2019

Dopadło mnie jakieś choróbsko i "zrujnowało" moje życie. Kicham i smarkam, boli mnie głowa, nawet swobodnie oddychać nie mogę. Odpuszczam sobie na kilka dni kontakt, bo nie wyrabiam. Dzisiaj cały dzień postanowiłem leżeć w łóżku - nie ma innej rady. A póki co kilka migawek z zimy w mieście. Zdrowia życzę...

                            Choinka w Rynku jeszcze stoi..
                            W Galerii jeszcze świątecznie...
                                      Fragment "Paniagi"
                              "Paniaga" w drugą stronę...
                         Tadziu Nalepa w okowach śniegu...
Pozdrawiam,
                                               P  a  p  k  i  n

3 komentarze:

  1. Piękne te fotki z Rzeszowa... A póki co życzę Tobie szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Co do Twojego adresu, to niestety, pod tym co podałeś jest owszem, ale coś innego, nie Ty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zły adres Ci podałem, spróbuj wpisać: https://picasso1130.blogspot.com , bo u mnie zarówno Twoj jak i mój blog działa poprawnie.

      Usuń