Szukaj na tym blogu

piątek, 12 sierpnia 2022


 Zalatany byłem, napisać nic nie zdążyłem, a jeszcze potem było szczepienie - "nieznośne mówienie, by nie użyć brzydkiego słowa...a wcześniej mnóstwo sprzątania i...brudu - tak, oczekiwałem cudu lecz ten nie nastąpił...Pogubiłem się troszeczkę w całym bałaganie, że nic nie napisałem, nic przecież się nie stanie, ludzie odpoczną troszeczkę od moich bazgrołów i do prawdziwego tematu będą się sposobić...


"Kto ma dzieci, ten ma miód, a kto głupi, ten ma...smród!
Jedno z drugim nic do rzeczy nie ma, a mnie się także "wolne" od pisania należy. Póki co - śpię z temperaturą 39,2 st.
Pozdrawiam i życzę zdrowia.
                                               P  a  p  k  i  n

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie i pozdrawiam 😃
    Życzę zdrówka i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, może wydobrzeję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń