Szukaj na tym blogu

piątek, 5 sierpnia 2022

 

                                   M i ł e g o   w y p o c z y n k u....

Miałem wczoraj bardzo miły dzień. Co chwilę ktoś mi gratulował jakichś sukcesów. A ja ciężko myślę, o co w tym wszystkim chodzi, o jakie sukcesy i tak w ogóle...(?) Czy aby komuś coś na dekiel nie uderzyło i skąd wszystkie te skojarzenia? Myślę i niczego wymyślić nie potrafię....Ale oki - niech tak pozostanie! "Cieszę" się, że wszyscy inni też się cieszą, choć nadal wygłupiony  jestem - nie ważne! Nawet czuję się nieco podniecony, choć zapeszony, bo nie wiem co jest grane...Jednak dostrzegam możliwości, których przed miesiącem jeszcze nie było, a raczej ja ich nie widziałem...
Życzę udanego wypoczynku, "plackiem leżenia" na słońcu, korzystania z upalnego lata. Pozdrawiam.
                                                                        P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz