Szukaj na tym blogu

piątek, 23 sierpnia 2019

                       O  s  o  b  l  i  w  o  ś  ć.....

Taką osobliwą informację odkryłem w jednym z pensjonatów nad Soliną. Początkowo nie wierzyłem, że coś takiego mogę spotkać w takim miejscu, ale jak widać - wszystko jest możliwe. Przyznać muszę, że to bardzo 
oryginalna wywieszka, z całą pewnością nie tyle zdeterminowanych wynajmujących pokoje. lecz bardziej w potocznym, luźnym języku. A swoją drogą - bardzo mnie rozbawiło to oryginalne podejście do zagadnienia. Co ciekawe, jak można się zorientować po dacie, instrukcja obowiązuje od 2004 roku czyli od piętnastu już lat i wciąż jest aktualna...Zapowiada nam się piękny weekend skąpany słońcem kończącego się lata. Wyciśnijmy to słoneczko jak
cytrynkę. Cieszmy się tym co mamy, bo do końca lata pozostał tylko miesiąc, a potem nie wiadomo jak będzie - mgły i szarugi i...smutek. Pogodnego weekendu, uśmiechu na twarzy i pełni życia wszystkim życzę.
"Kocham lato właśnie za to, że po prostu jest, za słońce, za chmury, za deszcz..."
Pozdrawiam.
                                                     P  a  p  k  i  n
   

1 komentarz:

  1. Nawet mi nie wspominaj o lecie, bo(...) aż mi się łezka w oku zakręciła. Co do tej wywieszki w kiblu to no sorry, ale mamy 21. wiek i ludzie chyba doskonale wiedzą jak się w nim zachować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń