Szukaj na tym blogu

piątek, 15 listopada 2019

                              I znowu weekend...

"Popatrz na siebie, jaką jesteś leguminą..." Tak brzmiała moja odpowiedź na podobne stwierdzenie jakiejś paniusi. Słowa, za które Fb po raz kolejny zablokował moje konto na miesiąc, to jakieś kuriozalne...! Ręka, która to zrobiła chyba nie wie, co znaczy określenie "legumina," bo tylko to słowo mogło być według Fb - niestandardowe...A ja się śmieję, bo przestały mnie już denerwować zachowania bezmózgowców obsługujących ten portal. Usilnie szukam kogoś, kto wie, jak wyjść z tego bagna jakim jest Fb? Jaki jest sposób na usuniecie konta?  Proszę o informację..! Cóż - póki co powoli mamy kolejny weekend przed nami i chyba nic już mądrzejszego nie jestem w stanie napisać. Wszystko co miałem na wątrobie - pożaliłem się i...napisałem. Ale zawsze jeszcze coś idiotycznego wyssam z siebie, aby samemu dobrze się bawić i dać upust uciechy tym bezmózgowcom - "właścicielom"  Fb... 
 Zapraszam na poranną kawę, pozdrawiam i życzę udanego weekendu...
                                                               P  a  p  k  i  n

2 komentarze:

  1. Oj, wiedziałem że jesteś cięty na tego Fb ale żeby aż tak??
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem cięty i to bardzo. Pozdrawiam Bartku.

    OdpowiedzUsuń