Szukaj na tym blogu

środa, 17 listopada 2021

 

                                D z i e ń   P a p k i n a...

Podobno dzień dzisiejszy jest dniem "Czarnego kota..."  Niemal każdego dnia dowiadujemy się, że ów dzień, to dzień świra, skarpetki, dzień dobroci, czy  lewego buta. Zastanawiam się, kto te  - moim zdaniem durnowate  patrony wymyśla? Ale jak słyszę, w demokracji podobno wszystko jest wolno. Wymysły te nie są niczym groźne i można je traktować z przymróżeniem oka. A skoro ktoś aż tak bardzo się nudzi....?  Powiem tak - ja sie nie nudzę, zawsze znajdę sobie zajęcie, więc dziś oświadczam tu i ówdzie, że skoro dzisiejszy dzień ma swojego patrona w postaci czarnego kota, jutrzejszy dzień 18 listopada ogłaszam "Dniem Papkina." To dzień rocznicowy (urodziny mojego Taty) i znamienny. Jak widać, mam swój własny pogląd co do takich patronów i dlatego postanowiłem jak wyżej.
"Dzień dobroci, skarpetki, dzień świra,
dzień psa, dzień lewego buta,
czy ktoś mądry zapyta mnie kiedyś,
w którym dniu będzie dzień Papkina?
Paranoja ogarnia celebrytów,
wymyślają niebywałe rzeczy,
jak w tym świecie odnaleźć sie trzeba,
czy ktoś może, czy ktoś zaprzeczy,....?

P o z d r a w i a m.
                                                    P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz