Szukaj na tym blogu

sobota, 24 września 2022

 

  

                                      Wolna sobota z Papkinem...

                                  Spacerkiem po moim mieście...

                                                  A ja chodzę spacerkiem ulicami,
                                                  zaglądając w każden zakamarek,
                                                  mijam ludzi zabieganych
                                                  w ten jesienny, słoneczny poranek.
                                                 Jeszcze kwiaty na klombach się złocą,
                                                  czuję zapach minionego lata
                                                  i szczęśliwy jestem, że mieszkam,
                                                 w tym spokojnym i pięknym mieście....
                                      
                                          Dzień dobry moje miasto...
Mamy dziś drugi dzień tegorocznej jesieni. Wybrałem filmik, jeden z wielu, które przewijają się w Internecie. Myślę, że przypadnie do gustu. Jestem dumny, że pochodzę właśnie z tego miasta, tak prężnie się rozbudowującego. Wszystkim życzę to co najlepsze, przede wszystkim dobrego humoru, uśmiechu i zadowolenia.
Pozdrawiam.
                                                     P   a   p   k   i   n









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz