Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 listopada 2023

                        Pustka i...samotność...

Smutne korony drzew o tej porze roku...Ogołocone z liści, tylko wiatr hula pomiędzy gałęziami, na których siadają wrzeszczące gawrony - może przywołujące minione lato? Krótkie dni w większości szare bez wyrazu, mroźne mijają szybko i zanim się obejrzysz, noc nadchodzi...Mijałem starszego pana, któremu z pod czapki wystawał tylko czerwony nos. Przypominał nos Świętego Mikołaja, który zapewne krząta się gdzieś w...zaświatach poszukując prezentów dla grzecznych...Obserwując puste drzewa ogołocone z liści pośród których tylko hula wiatr wyginając je we wszystkie strony. Tylko świerki ostały się w zielonej szacie, choć posmutniałe stoją jakby zamarłe. Smutny widok przyrody, która zasnęła zimowym snem...I oby tak do wiosny, a my musimy przetrwać ten czas...
Wszystkiego co najlepsze, pogody ducha życzę.
Pozdrawiam.
                                                                   P  a  p  k  i  n 

 

2 komentarze:

  1. Witam 😀 U mnie rankiem -9°C, spokojnie, nie ma wiatru. Wszędzie leży śnieg ❄️❄️❄️ Lubię taką pogodę: trochę mrozu i śniegu. Fajnie przejść się na spacer i pooddychać rześkim powietrzem. Pozdrawiam ciepło ☃️⛄️☃️

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu. A ja mimo wszystko, bo cóż, że śnieg i mroźno, wybrałem się do lasu na przechadzkę po znanych mi ścieżkach. Było super i zamierzam tam wrócić za jakiś czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń