Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 października 2019

                                      Marzenia 

                    z pod zamkniętych powiek...

Wracając do notki z przed kilku dni, warto zatopić się w myślach. Kiedy ciemne niebo nad Tobą lub rozświetlone gwiazdami, pomarzyć warto nim zmorzy Cię sen...Może być też nad Tobą niebo zachmurzone z deszczem lub ulewą. Nie ma to znaczenia, gdy jesteś w namiocie pod osłoną brezentu. Tu w tej głębokiej głuszy nikt Cię nie słyszy, nikt nie podsłucha. Możesz mówić do siebie w ciszy albo na głos słowami wykrzyczanymi z żalu, tęsknoty, ze szczęścia...Przykucnę tak sobie w ciepłej myśli, by ogrzać oczy pomarańczowym blaskiem księżyca. Wtulę się w pejzaż mnie otaczający, w atmosferę przytulnego lasu, który 
majaczy tuż obok. Przywołuję stare czasy z moja dziewczyną, żoną, przyjaciółką - wspomnieniem o Niej i naszym świecie. Czuję Jej zapach i płomień, który skrzył się w Jej przymkniętych oczach...A ja dotykiem płonę pieszcząc Twoje dłonie. I tak mi się marzy poleżeć na trawie albo na sianie pachnącym, jak to kiedyś bywało, poddać się słońca promieniom gorącym, albo w deszczu ciepłym zatańczyć z Tobą...Marzy mi się usłyszeć skowronka piosenkę na wysokim niebie, dostrzec jaskółki lot hen wysoko, żab rechotanie po zapadnięciu zmroku...Ja na tym sianie wciąż leżę, choć wieczór za płotem...i jeszcze ognisko tuż na brzegu wartko płynącego strumienia. Gdy cicha noc kroczy, oddam się w przytulne Twoje ramiona i tak usnę w Ciebie wtulony. A wczesnym rankiem razem posłuchamy, jak słowik w swych trelach wita tych, którzy już nie śpią...Bo siano wciąż pachnie, ognisko wciąż plonie, a Twoje ramiona tak ciepłe i czułe nadal mnie obejmują, a ja czuję się w nich jak w niebie...Chciałbym, aby sen ten trwał jak najdłużej, abyś wróciła do mnie...Bo dziś już nie wiem, czy moje marzenia są zamglone...i te wspomnienia o Tobie...? 
Wtul się tak w ciepły kamień rozgrzany w ognisku. Pomarz o pięknych chwilach, które przeżyłeś i uśnij szczęśliwym snem. Bo nad Tobą niebo pełne gwiazd rozpościera nocną poświatę, a księżyc tuli Cię do snu. Gdy rano się przebudzisz wstanie słońce i powita nowy dzień - Ty również...
Miłego dnia...

                                                             P   a   p   k   i   n  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz