Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 października 2023

 

            W  r  o  c  ł  a  w - 7-8 października 2023 r.

Kilka migawek z miasta, w którym gościłem przez dwa dni. Na załatwienie wszystkich spraw, które postawiłem przed sobą, wystarczył mi jeden dzień, ten drugi czyli niedzielę poświęciłem na zwiedzaniu miasta.
Sporo czasu spędziłem w rynku i jego okolicy. Odbywało się tu wiele imprez, miałem okazję przyjrzeć się sposobie naboru chętnych do służby wojskowej (była spora kolejka, która w miarę upływu czasu, zwiększała się) oraz do służby w Policji. Ponadto było bardzo wesoło i kolorowo, panowała swojska atmosfera.
Pod koniec dnia, kiedy zbliżała się pora powrotu, byłem mocno zmęczony, ale zadowolony, gdyż mój pobyt we Wrocławiu
okazał się pomyślny. Wracałem z poczuciem zadowolenia. Na zakończenie pobytu we Wrocławiu, zwiedziłem pobliską Katedrę p.w. Św. Marii Magdaleny
Pozdrawiam życząc udanego tygodnia.
                                                                         P  a  p  k  i  n





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz