Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 stycznia 2021


                                                     Dwa ważne dni....

Dwa najważniejsze dni w naszym życiu nas wszystkich - Dni Babci i Dziadka. W szczególny sposób ich wspominamy, ludzi o niezwykłym harcie ducha, którzy swoją dobrocią, wiedzą - ukształtowali nasze umysły, wyobraźnię...Nauczyli szacunku do ludzi, często wbrew tym, którzy czynili odwrotnie, wartości historycznych...Oni nadali ton mojemu życiu, ukierunkowali mój umysł na sprawy rodziny, jej historii. To dzięki nim dziś mogę upajać się wiedzą o tym, co dla mnie niezwykłe, co nadrzędne, święte...Jej losy zapisane w historii rodziny, to w gruncie rzeczy ich zasługa, bo to Oni zapoczątkowali moje zainteresowania tym tematem.  choć nie ma ich już wśród nas, to właśnie Im składam szczególny szacunek za wychowanie w rodzinie, za całokształt edukacyjny, jakże trudnej i wrażliwej, zbuntowanej mojej głowie, umysłowi - Im to wszystko zawdzięczam.Kocham Was Dziadkowie moi. Dziś doceniam Waszą troskę o mój i rodzeństwa los, to Wy nas ukształtowaliście - dziękuję!

                                             wnuk Papkin 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz