Szukaj na tym blogu

piątek, 16 sierpnia 2024

 

                                                 Głucho wszędzie...

Pusto zrobiło się na ulicach, wszystkich gdzieś wywiało...Wiadomo, tyle wolnych dni, w dodatku wakacje.
A ja już zasygnalizowałem zmiany w przyrodzie, one się dzieją, ale mało osób to dostrzega. Może słusznie - w końcu mamy jeszcze lato. A ponieważ wszyscy wypoczywają jak tylko mogą i w sposób im wiadomy, również ja ma swoje powody do zadowolenia. 
Zapraszając na dzisiejszą kawę życzę udanych  planów wakacyjnych, bezpiecznych w pełnym zadowoleniu.
Pozdrawiam.
                                                           P   a   p   k   i   n

2 komentarze:

  1. Witam😀 Miło posłuchać tej piosenki, akurat zrobiłam sobie kawę i weszłam na Twojego bloga.
    A do kawy mam zwykłą babkę z jagodami. Teraz jest sezon na jagody, a niedługo się skończą. Pozdrawiam i życzę miłej soboty I niedzieli 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  2. W Irlandii już czuje się jesień, zmiana aury jest bardzo widoczna.

    OdpowiedzUsuń