Szukaj na tym blogu

sobota, 28 kwietnia 2018

             M  a  j  o  w  y    w  e  e  k  e  n  d...

Urokliwa dziś pogoda...Wyrażam nadzieję, że cały długi majowy weekend taki będzie. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć wszystkim udanego wypoczynku w to wyjątkowe wolne od pracy (może nie wszyscy, ale jednak).
Można cofnąć się wstecz, do lat młodości, kiedy majówki miały nadzwyczajny charakter. Życzę więc wszystkim pogody, tej duchowej również, zadowolenia z osiągniętych celów - wszystkiego dobrego.
Życzę samych szczęśliwości. Pozdrawiam.

                                                                   P  a  p  k  i  n

3 komentarze:

  1. Długo tu nie byłem, bardzo długo... Poniekąd zgadzam się z Tobą, aczkolwiek dzisiaj słońce jakby zapomniało o Nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartku, a ja nie dostrzegam u Ciebie żadnej nowej notki. Nie wiem też, czy nadal masz trudności i czy piszesz na nowej wersji jak mowiłeś? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak, jakoś trudności na razie nie mam (odpukać!) Więc udało mi się wrócić na moje stare konto, czyli bartlomiejin i na bloga: "Naprzód, mimo przeciwności". I to bez pomocy Krzyśka...

      Usuń