Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lutego 2019

                           Koniec "przygody...."

Z wielkim zaskoczeniem i rozgoryczeniem przeczytałem zauważoną wczoraj informację, że serwis Google zamyka konta użytkowników indywidualnych z dniem 2 kwietnia 2019 roku. Po tym terminie wszelkie konta w tym mój blog przestaną istnieć. Celowość tego przedsięwzięcia, to nieopłacalność, jak zdążyłem zrozumieć. Po raz drugi przezywam zawód, pierwszy raz po kasacji portalu Netlog, teraz Google. " Zespół Google dziękuje Ci za Twój wkład tworzenia  tej usługi. Jesteśmy wdzięczni wszystkim utalentowanym artystom, osobom rozwijającym społeczności oraz inspirującym innowatorom, którzy poświęcili swój czas i wysiłek, by uczynić Google+ wspaniałym miejscem. Bez ich pasji i poświęcenia to nie byłby tak wyjątkowy serwis..." W związku z powyższym, nie ma sensu produkować się wyczekując do dnia ostatecznego. Tymi słowami kończę moje kontakty z osobami, którym przy okazji dziękuję i to bardzo za odwiedziny, komentarze i współpracę. Jest mi przykro z tego powodu, bo w ten sposób tracę nie tylko przyjaciół, ale też mnóstwo materiału, czasu i poświęcenia. Wszystkich serdecznie pozdrawiam.
Z poważaniem,

                                                           P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz