Szukaj na tym blogu

sobota, 15 kwietnia 2017

Alleluja...!

"Pokwikuje zapewne cała "śmietanka" z wielkiego szczęścia, a ma z całą pewnością ku temu powody. Tradycji bowiem musi stać się zadość - to taka powtórka z historii... Wielu twierdzi, że mnie już nie ma w ich życiu. A ja przecież nie od dzisiaj jestem w opozycji, zawsze w niej byłem. Takich i podobnych stwierdzeń jestem zmuszony wysłuchiwać i wyczytywać w zachowaniu bliskich mi osób..."

Powyżej kilka "taktów" z obszernej biografii "Serwówki" pod wspólnym tytułem: "Cała zgraja na hultaja," zamieszczona w biografii Papkina. Zamieściłem ten fragment z powodu tytułu, który pasuje właśnie od dzisiejszego wieczora... I tak jak wszystkim, dziś składam serdeczne życzenia Wesołego Alleluja! 
Bo kiedy Wielka Noc nastanie, życzę wszystkim na Zmartwychwstanie dużo szczęścia i radości, która niechaj zawsze gości w dobrym sercu, w jasnej duszy i niech wszelkie zło zagłuszy. 
Pogodnego i wesołego spędzenia Świąt Wielkanocnych wszystkim życzę z całego serca.

                                                  P  a  p  k  i  n
Wielkanoc 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz