Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 kwietnia 2017


                            Od autora...


Zostaw po sobie jakiś ślad - odcisk stopy, kawałek sznurowadła. Niech autor wie, że ktoś tu był i czytał te bzdury,
a On sam z satysfakcją zapozna się z uwagami czytających.
D  z  i  ę  k  u  j  ę...
                                                                P a p k i n


                             E   w   o   l   u   c   j   a.....


Jakiś czas temu w audycji telewizyjnej, gdzie odbywała się żarliwa dyskusja dotycząca ewolucji człowieka usłyszałem, że za lat....tysiąc, człowiek będzie piękny, wysoki i w ogóle cały naj, naj, naj... 😖  Jak nie słucham tego typu programów, ten mnie rozbawił nie ze względu na wizję, jak tam przytaczano, a dotyczącą człowieka, ale entuzjazm rozmówców. Odniosłem nawet wrażenie, że mam do czynienia nie z osobami dyskutującymi w studio, lecz z kimś, komu zdrowo odbiło... Ani ja, ani dyskutujący nie dożyjemy tego, więc po co się "rozpływać" w słowach plecąc bzdury...? Ale według tych rozmówców, zapewne "mądrych i uczonych" - lepsza żywność, wygodniejsze życie (wielu bosów już dziś tak żyje kosztem innych), dzięki rozwojowi technologii, postępu medycyny i genetyki, uczynią z ludzi piękną i długowieczną rasę (aż mnie śmiech ogarnął w tym momencie). Ci piękni ludzie według polemizujących w telewizji znawców i rozbawionych entuzjastów w studio, będą zamieszkiwać Ziemię już niedługo, bo zaledwie za jakieś tysiąc lat... 🙌  Według jednej z pań - znawczyni tematu (pożal się Boże takiego autorytetu) - już około roku trzech tysięcznego, ludzkość osiągnie szczyt swojego rozwoju. 😄  Mają wieść najdłuższe, najzdrowsze i najdoskonalsze życie w całej historii ludzkości. Znaczna poprawa żywności (jak patrzę na tę obecną i porównuję ją z tą z przed 40 laty, to mi się robi nie dobrze) i lepsza znajomość funkcji ciała (?) spowoduje, że ludzie będą wyżsi, sięgając przeciętnie 180-210 centymetrów wzrostu (dziś już tacy są), a średnia długości życia wynosić będzie 120 lat... Śmieszne 🙋😤 ... Już dziś spotykamy ludzi wysokich jak tyka, zachowujących się jak dzicz. Wysocy, ale w środku puści jak bambus, niczego nie umiejący (nie dotyczy wszystkich). zdziczali i...tchórzliwi. Podobno - według wspomnianej znawczyni - mężczyźni i kobiety będą także 
mieć bardziej atrakcyjny wygląd. Dzięki zaawansowanym technikom chirurgii plastycznej (mój Boże) oraz inżynierii genetycznej, będą dążyć do jak największego przypodobania się drugiej płci. (rozbawiło mnie to do reszty 😃 ) Ale kiedy usłyszałem, że na skutek tych zmian, przeciętny mężczyzna wyglądał będzie jak bóg Apollo, a kobieta jak Wenus - taki mnie śmiech ogarnął, że po prostu spadłem z krzesła 😄. Jak by tego było mało, u mężczyzn mają pojawić się symetryczne rysy twarzy, że będą zbudowani jak atleci (zgroza), że będą mieli głębszy głos (będą mówili basem) i... 
uwaga...! - większe penisy! Ubawiło mnie to do łez, a oglądająca w innym pokoju ten sam program moja córka wybuchła histerycznym śmiechem tak, że musiałem sprawdzić, co się jej stało.... 🙋   Prowadzący ten program, a także ludzie biorący udział w programie w studio całkowicie zdurnowacieli. Nigdy bowiem w swoim życiu czegoś takiego nie zdarzyło mi się oglądnąć. Nigdy w życiu nie chciał bym mieć większego penisa niż mam. Nie mieścił by mi się w portkach...! A w ogóle - po cholerę mi większy penis...? Gdzie go sobie włożę... w dziurę w plocie...? Okropność...!  Kobiety natomiast mają zachwycać dużymi, jasnymi oczami (tak, tak - niebieskooka blondynka), jedwabistą, pozbawioną owłosienia skórą  i dużymi, jędrnymi piersiami (mam nadzieję, że nie będą to balony wypchane silikonem?). Na skutek przemieszania ras, skóra wszystkich ludzi ma nabrać kakaowego odcienia (to jak to będzie się miało - kakaowa skóra i jasno blond oczy?) W gruncie rzeczy taka babka...no, no...(?).... Jaka szkoda, że ja tego nie doczekam w przeciwieństwie do pani prowadzącej program. Obawiam się też, że nie doczeka tego także moja wnuczka. Bo dziś nie wiem, jakie byłoby jej zdanie na ten temat...?  Mój wniosek jest następujący. Świrnięci ludzie, którym na myśl przychodzą takie programy i nie wiadomo w imię czego "karmią" nas takimi bzdetami - powinni ponownie zacząć się poważnie edukować, bo większej głupizny już zaprezentować nie można było.



Mnie wystarczą prawdziwe kobiety, takie, które swoim wyglądem przypominają piękno natury, a nie jakieś dziwolągi przypominające mutantki z obcej planety. Podobnie mężczyźni - niech mają te swoje klejnoty jak na mężczyznę przystało i niech swoim wyglądem nie przypominają Morloków wykształconych w wyniku wojny jądrowej.... Wszystkim natomiast życzę normalności i nie upodobniajcie się do entuzjastów tego typu programów....
Miłego dnia.... 💑  
                                                                             P  a  p  k  i  n



2 komentarze: