Szukaj na tym blogu

środa, 27 grudnia 2017

                        Święta   jeszcze   trwają....

Nadal pozostaje dla mnie zagadką, jak niektóre drobiażdżki 
potrafią uradować, a nawet uszczęśliwić człowieka. I tak jeśli mogę komuś choć trochę nastrój poprawić: "Wszystkim życzę szczerze, aby dzisiejszy i następne dni mieli udane i wesołe, wszak to jeszcze okres Bożonarodzeniowo - Gwiazdkowy, otrzymali prezenty w ogromnej mierze i już nie powtarzali: "ja w Mikołaja nie wierzę...."  Mam nadzieję,
że komuś sprawiłem przyjemność. Prawdą jest, że czasem dzięki jednemu wydarzeniu znika nasz zły nastrój, staje się weselszy, a humor  zdecydowanie się poprawia. Czasami wystarczy jeden gest, jedno słowo, a człowiekowi robi się milej na sercu.  D  z  i  ę  k  u  j  ę..!
Dzisiaj mam nadzieję, że każdy z Was ma dobry dzień? Oby tak było nadal.  Pozdrawiam.

                                                                            P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz