Szukaj na tym blogu

piątek, 12 stycznia 2018


                       (12) 13 - 14  stycznia  2018....

Drugi weekend Nowego Roku...Ale ten czas leci..? Jeszcze kilka dni i...ferie w szkołach. Znowu gówniarstwo plątać się będzie bez potrzeby. Bo to ani wyjechać gdzieś na wypoczynek (kto pojedzie, to pojedzie), aby pohulać gdzieś na odludziu, wykrzyczeć się, aby potem w miejscu zamieszkania zachowywać się jak człowiek, a nie jak dzicz! No i do wiosny znacznie bliżej niż dalej, bo zimy nie widać i do kitu z taką aurą.... Wiosna w zimie, zima na wiosnę, chociaż coś tam przebąkują o śniegu i mrozie - przestało mnie to już interesować.... Zobaczymy, jak to w ogóle będzie, bo póki co, zimy nawet na lekarstwo, a kiedy naprawdę zrobi się ciepło, zaatakują nas chmary krwiożerczych owadów, bo to plugastwo nie wyginęło... KARNAWAŁ - krótki - coraz gorzej każdego roku. Jeszcze ludziska nie rozkręcą się, a już Popielec. I masz tu babo placek! No, a potem jajeczko, szyneczka, czyli święconka, obżarstwo i...lenistwo - słowem Święta Wielkanocne. I tak to nam toczy się ten żywot.... C  u  d  o  w  n  i  e...!

PS.
A teraz krótko odpowiem na e-mail pani Jolanty. Szanowna pani...Oczekuję komentarzy na blogu. Jest takie miejsce na końcu każdej notki, a nie poza nim. Moja prośba dotyczy wszystkich mnie odwiedzających, którzy chcą zabrać głos na temat aktualnego wpisu... Odpowiem krótko, aby się nie powtarzać... "Kiedy odwołano panią Beatę Szydło z funkcji premiera, to własnie wówczas po raz pierwszy pomyślałem o takim "scenariuszu." Po ostatnich decyzjach i zmianach w rządzie jestem przekonany, że owa koncepcja jest wręcz idealnym rozwiązaniem dla dobra Ojczyzny. Jeśli PiS chce realnie zmieniać Polskę zgodnie z wyborczymi obietnicami i jeśli proces ten ma przebiegać bez zbędnych zakłóceń to myślę, że nadszedł czas, aby poważnie zastanowić się w obozie władzy nad tym, kto będzie kandydatem PiS w nadchodzących wyborach prezydenckich w Polsce. jestem osobiście mocno rozczarowany aktualną prezydenturą. Wyraziłem swój pogląd we wcześniejszej notce. W ostatnich wyborach prezydenckich oddałem głos na PAD. Dziś po ponad dwóch latach tej prezydentury wiem, że kolejne wybory (jeśli dożyję) prezydenckie w 2020 roku, to idealna okazja by dokonać korekty. Osobiście nie zagłosuję na tego prezydenta. Nie spodziewałem się po nim tego (weta ustaw sadowych i wcześniejszych oraz innych ruchów), a tak wierzyłem głosując na niego. Jeśli pani Beata Szydło podejmie to wyzwanie, zagłosuję na nią. Serdecznie panią pozdrawiam.
                                                                        P  a  p  k  i  n
       

2 komentarze:

  1. Dzieciarnia to dzieciarnia, musza się kiedys wyszumieć. I ubolewam nad tym ze Ciebie to drazni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne masz kiepski dzień. Gdyby s na co dzień miał taki kołowrotek, też byś miał podobne zdanie.

    OdpowiedzUsuń