Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 stycznia 2018

         J E S T E M   Z N I S M A C Z O N Y...

Niech mi wszyscy wybaczą - nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy. Bardzo niechętnie zajmuję się polityką zwłaszcza na blogu. (Fb, który notorycznie mnie blokuje - właśnie kończę kolejną miesięczną "kwarantanne" i nie mam gdzie się "użalić." Nie mniej, to co się stało we wtorek 9 stycznia, zbulwersowało nie tylko mnie, bo jak słyszę opinie, dochodzę do wniosku, że podobnych mi ludzi jest znacznie więcej. I nie chodzi tu wyłącznie o zdymisjonowanie pana Macierewicza - najlepszego Ministra Obrony Narodowej od 1989 roku. Stanowisko tego, czy innego nie pełni się dozgonnie. Chodzi o fakt, że do tej pory nikt nie jest w stanie wytłumaczyć - dlaczego!?  Dymisja ta jest nie tylko błędem i brakiem odpowiedzialności, ale wręcz głupotą. Oczywiście pan Premier wie co robi.
Uważam jednak, że w przeciwieństwie do pani Beaty Szydło, która sprawy trzymała żelazną ręką - jest zbyt miękki i uległy. Boję się, że może to dotyczyć również spraw UE. Z tym co słychać było od dłuższego czasu, dużą "zasługę"  w tej dymisji ma PAD, który nie ukrywał niechęci do pana Macierewicza. Jego publiczna wypowiedź na ulicach Warszawy dobitnie świadczy o tym co się stało. Dziwi mnie, że nie dostrzega zapisu w Ustawie Zasadniczej dotyczącego rozdziału Pałacu Prezydenckiego i...rządu...? Wygląda na to, że chciałby mieć władzę absolutną. I nie chodzi mi tu o PiS, tu chodzi o PAD - niekontrolowany rozrost jego ego! Wybitnego polityka poznać można po tym, że interesy ogółu przekłada nad własny (pan Kaczyński, czy pan Macierewicz). Niestety PAD tego egzaminu nie zdał, oblał, okazując się miernotą, jak Schetyna, Petru, czy Kukiz. Pierwsza poszła pani B. Szydło, teraz pozostali. Tym samym daliście poklask totalnej opozycji. Boję się, że ulegniecie UE. Tak czy siak - zaleje nas muzułmańska hołota. Tego chcecie...?

                                                                       P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz