Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 marca 2017

                        Co po mnie zostanie...(5)


Co zostanie po mnie...? Zapach kwiatów, pejzaże, góry, które kochałem, wszystkie zakamarki, które odwiedzałem, łany słoneczników opromienione słońcem... Zostanie wiosna i maj kwitnący bzami...i gorące lato. I jesień też zostanie, kiedy kwiaty zetnie pierwszy mróz - wspomnienie pozostanie leśnej ścieżki, którą przemierzałem - wspomnienie tego co przeminęło... I znowu zamknie się cykl zamykający koło czasu. Zima pachnąca śniegiem zasypie ślad i długo spał będę pod białym puchem. A wiosną znów ożyję. Powróci pamięć choć może tylko w cząstkach, a to już coś...(?) Co po mnie zostanie...? Na pewno jakiś ślad, który w upływie czasu gdzieś się zawieruszył w zakamarkach...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz