Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 lutego 2017

                        Wielce Szanowny....Dobrodzieju...
Ile czasu upłynęło od mojego urodzenia...? Długich lat wspomnień, spokoju, krzyku, ukojenia, "wojen" roztargnień, ile lat świetności, ile w zatraceniu - czasu wyniosłości...?
Ile wierszy napisanych - prozy i...głupotek, ile słów zapomnianych, sprośnych - dziwnych zwrotek....Takich co od ręki, na kolanie piszę, nie tych z poetyckiej ręki, lecz zwykłych, prostych dziwotek. I cieszy mnie moja świadomość, bo piszę jakby dla siebie, a jeśli je ktoś przeczyta, to będę w siódmym niebie. A może je oceni i wyda opinię chwalebną, to radość mnie ogarnie - tak w słowie było niejednym. Bo tych, co je już czytali, ocenić mnie zdążyli, za wszystko im dziękuję i oby długo żyli....


                         Wstać wczesnym porankiem
                         wraz z poranną rosą,
                         przejść się po zielonej łące
                         bez butów - tak na boso.
                         Zanucić wesołą piosenkę,
                         rozkoszować się wolnością,
                         odrzucić wszystkie smutki
                         i cieszyć się radością.
                         Ze słońcem pójść na kawę,
                         jak z przyjaciółmi pod rękę,
                         załatwić słuszną sprawę,
                         z uśmiechem oraz wdziękiem...
                                                       (12 kwietnia 2003)

                   Moim przyjaciołom życzę miłego dnia.

                                          P  a  p  k  i  n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz