Szukaj na tym blogu

sobota, 12 listopada 2016

                                    (9) "W i g i l i a..."


Wspomnienia niby nie chciane, a powracające niczym bumerang za każdym razem, gdy już myślę, że zapomniałem... Dźwięki kojące zmysły...Melancholia umysłu, mętny wzrok przywołujący obrazy z (nie) dalekiej przeszłości. Dziś żyję poznając (nowych) ludzi, choćby na czacie, który odwiedzam co prawda sporadycznie, bo to inny temat, ale zawsze coś - taka odskocznia od codzienności.... Brnę do przodu zbierając wycinki wieczności do plecaka doświadczeń nie oglądając się zbytnio za siebie (nie moją to jest naturą)... No, czasem może , kiedy wieczorami rozchylam kartki notatnika, często zaznaczone moimi palcami, czuję zapach minionych dni, tygodni, miesięcy - zasuszonych wspomnień.... Wraca wtedy melancholijny żal, że wcale tak być nie musiało, że gdybym może postąpił inaczej to wszystko byłoby inne...(?) Mimo wszystko, dziękuję przeszłości, że mnie tak ukształtowała, choć niech już lepiej pozostanie w tym notatniku, bo on stanowi rodzaj pamiętnika, do którego się wraca... Ja "wyruszam" w nowe, jeszcze nieznane, a może znane od dawna.... Jutro...?  A jutro - właśnie, to coś, co mnie stresuje, bo jeszcze nie wiem, gdzie w tym dniu poniosą mnie nogi...

                                   Nie jestem żaden guru, ale chłopak roztropek,
                                                      prosty jestem po prostu,
                                                      wszystkiego nie umiem.
                                                  Na wszystkim się nie znam,
                                                  lecz wszystkiemu się dziwię
                                                        i o wszystko pytam.... 
                                                           (8 stycznia 2005)
                                                                                    P a p k i n
                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz