Szukaj na tym blogu

piątek, 27 stycznia 2017


                   Dziś informacyjnie....

Tym, którzy zwątpili i z różnych powodów zasłaniając się niewiedzą informuję, że portal Facebook zablokował mnie na siedem (7) dni. Z tego powodu jakikolwiek kontakt poprzez ten portal nie jest możliwy. To nie jest pierwszy przypadek (było już kilka), kiedy blokują mnie jego lewaccy właściciele. Nie działa mi także Messenger. Jaka jest przyczyna zablokowania mnie? Otóż odpowiedziałem znanemu na portalu gościowi, który notorycznie obraża innych i włos z głowy mu nie spada. Mnie natomiast natychmiastowo zablokowano. Oto słowa, których użyłem w odpowiedzi: "Posłuchaj cioto! Również Ciebie można byłoby zapuszkować za Twoje durnowate wywody" Czyżbym popełnił zbrodnię, za która od razu idzie blokada? W informacji podano przyczynę: "Usunęliśmy poniższy tekst ponieważ nie spełniał standardów społeczności Facebooka."
A teraz specjalna informacja dla pani, która napisała do mnie te słowa na Messengerze: "Dzień dobry! Widzę, że się pan obraził, choć nie wiem dlaczego? Cóż, przepraszam i nie będę przeszkadzać. Pozdrawiam." Pani Bożenko! Tuż po zablokowaniu mi konta na Fb wysłałem do pani sms-a ze stosowną informacją. Próbowałem także kilkakrotnie kontaktować się z panią na podany przez panią numer komórki. NIESTETY! Podany numer nie odpowiada. Najwyraźniej informacja tez nie doszła, bo nie otrzymałem raportu doręczenia. Proszę zatem zadzwonić do mnie na podany wcześniej numer mojej komórki - dziękuję. Ani mi w głowie obrażania się na kogokolwiek. Serdecznie pozdrawiam.

                                                                                                            Papkin


4 komentarze:

  1. Pani Bożenko, serdecznie dziękuję za telefon. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Stasiu ! Jest Pan niezwykłym człowiekiem . Nie poddał się Pan komunie i tylu trudnościom życiowym to i z blokadą Fb Pan sobie poradzi.
    My doskonale wiemy, że zło już od lat bardzo głośno krzyczy lub blokuje. Jednak prawda zawsze się obroni.. Przecież Pana hasłem jest BÓG – HONOR – OJCZYZNA , a nie lewacki krzyk rozpaczy. A jak się uderzy w stół to nożyce zawsze się odezwą. Proszę robić swoje i nie przejmować się. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odblokowanie profilu na Fb pewnie stanie się faktem, co nie zmieni mojego stosunku do tych, którzy opluwają nasz kraj i ludzi pozytywnie myślących. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń